Nymålade naglar och en snygg kapten på tv ;)

         

Bara så ni vet, imorgon ska jag ha på min den svarta klänningen och dom svarta skorna :D

Så eftersom att jag ha ha på mig dom svarta sandalerna som är öppna så har jag målat mina tånaglar, och när jag ändå höll på med det drog jag ett till varv på mina fingrar :D

Imorgon så är det en jätte chill dag, först en konsert kl 10 och sen GEMU kl 13.00, sen har jag förvisso inså, men jag räknar inte riktigt de som en lektion, fråga mig inte varför. Så imorgon ska jag plugga, plugga och plugga inför gemu provet och idrottsprovet :S Sen ska jag på stan och köpa en pärm och några plastfickor för nu ska jag få bättre koll på mina noter! :D

Nä, nu ska jag kika mer tv och sen sova

God natt alla söta! :)

-Kommentarer
Postat av: Svenpa

varför har du inte bloggat nåt? jag vill ju se dig

- 2011-05-18 @ 09:35:06
-URL: http://svenhenrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback