Mattias den jäveln :O


 han med grön mössa

Seriöst jag är ju bruden med hjärna! Idag så på lunchen gick vi på subaway och köpte lite kakor och sedan gick vi till Ica och köpte en dricka. När jag kommer till Smedjan kom jag på att jag väntade ett sms, men försöker verkligen hitta den överallt, och får panik för jag kan inte hitta den! Precis när jag håller på att dampa ur, kommer Oscar som var framför mig, och frågar söker du din iPhone, den är i skolan. Då har ju lilla Mattias pojken tagit den under Samhällsen och när han skulle ge den till mig så hade jag hunnit springa till maten, så jag var utan min telefon i typ 1 timme utan att märka de xD Som sagt jag är bruden med koll xD

Idag fick jag ett sms med om att min inså flyttas till 10.00 imorgon!!! Fett jobbigt! :'(

-Kommentarer
Postat av: anneli

Det märktes klart och tydligt, du såg ut som du hade sett ett spöke ;D

- 2011-05-02 @ 19:39:35
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback