Pojken i randig pyjamas, NK, städa rummet och 18 års kalas!

Det är det som väntar idag! :D

Har läst nästan halva boken nu :) Och den är så lika bra som filmen! :D Nkn måste jag skriva idag också! Har lite smått panik över de, men jag kommer hinna skriva de och det mesta kan jag redan så det är nog lugnt xD

Väntar just nu på att vi ska åka till min "kusin" Amanda som fyller 18 år idag!! Fan vad jag är avis! Jag vill också vara 18! Få vara fri och göra lite vad man vill! Och främst tatuera och pierca mig! :D

Nä, städa rummet var de ju ;)

-Kommentarer
Postat av: melinda

haha jag har läst boken, jag har kvar filmen ;)

- 2011-03-13 @ 21:07:52
-URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback