En glad Olivia :D

NU tänkte jag lägga ut lite bilder från innan jul när jag jobbade på BD POPS konsert! :D



Elmo - Fast där uppträdde han som Magnus Ekelund Som har en svin bra låt HÄR







Han som spelar på Trombonen heter Björn Sjöö och han är lärare på min skola! Hur coolt är inte det?! :O
Dessutom så spelar/sjunger han med i denna låt av Movits! Hitta låten HÄR







Jag och Zacke! :D



Slänger in två bilder från Smedjan också :D Blev typ inte bra, eftersom att jag stod typ bakom dom xD

  



Movits på smedjan, som körde lite nya låtar bland annat DENNA DENNA OCH DENNA!


-Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Allt bra idag? ♥

- 2011-03-28 @ 17:47:02
-URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback