Blue bird



Imorgon så äre jazz som gäller för hela slanten! Eller en liten iaf ;) Jag är ju med i detta som kallas Blue bird, men det är inte " Luleå " så nu har vi varit på kulturskolan där och visat upp vad bluebird är, eller det var en månad sen, och imorgon så kommer vi ha en konsert. Det är en jätte liten, men det kommer bli riktigt roligt iaf :)



Nu när jag ändå snackar jazz, så som ni kanske vet så har jag verkligen varit missnöjd och jag har HATAT mitt inså , men det har verkligen blivit bättre nu, för nu har vi börjat spela ganska så jätte mycket jazz, t ex nu har jag fått en låt som jag ska lära mig utan till, dock kan jag den redan sen tidigare, eftersom att jag har spelat den med jazzensamblen i Gällivre, så det var jätte kul! klicka HÄR för att lyssna på den låten.

Så imorrn taggar vi en rolig dag med jazz, :D

-Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till, de kommer nog gå jättebra för du är så duktig!:) <3 Kram

- 2011-03-13 @ 23:05:56
-URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback