slö dag till 10000

Idag har jag verkligen gjort ingeting! hade behövt städa och packat, men ikket har inte ens orkat ta på mig vanliga kläder! Springer fortfarande omkring i min pyjamas :O

Imorgon ska jag på konsum och hämta mitt nya objektiv och min fjärrkontroll till kameran

 

Sen blire det ju även att åka tillbaka till Luleå på kvällen. Och på tisdag ska jag på stan med Sanna! Verkligen behövligt, ska se om jag hittar något, men det lär ju vara ganska så utplockat, men man kan ju alltid hoppas att jag hittar något roligt iaf :)

Nu ska jag snart försöka sova! Nu är jag verkligen less på att vakna när det är mörkt ute! har vaknat vid typ 15 varenda dag! Och det är ju inte bra! Nä, det ska de bli ändrnig på! :D

Nu när det har varit lov och man bara har legat hemma och chillat så har jag kollat jätte mycket på The Tribe och fyfan vad den serien är bra! Nu är jag i mitten av 3e säsongen! :D

  

Nä, nu ska jag se filmen Sjätte sinnet ni vet den där I can se dead people. Aja, det är ju en hyffsat bra film som man egentligen inte ska se mer än 1 gång! xD Men detta blir min 3e, så jag ser ju om jaqg ens orkar se klart den ;)




GOD NATT! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback