Lista igen! ;D

Börjar imorgon ;D

Dag 1 - jag igenom mitt liv
Dag 2 - min favorit outfit
Dag 3 - hur ser det ut i mitt rum
Dag 4 - berätta om något du kommer ihåg från när du var liten
Dag 5 - topp 3 parfymer
Dag 6 - min mormor och morfar
Dag 7 - min farmor och farfar
Dag 8 - år 2011
Dag 9 - förklara din framtid
Dag 10 - min dag
Dag 11 - mina hobbys
Dag 12 - det bästa jag har gjort i hela mitt liv
Dag 13 - välj någon släkting du vill skriva om
Dag 14 - din skola
Dag 15 - din klass
Dag 16 - vad gillar du mest av allt som du äger
Dag 17 - någon/något du älskar
Dag 18 - din bästa ålder
Dag 19 - en bild på dig just precis just nu
Dag 20 - berätta varför du gör den här listan
Dag 21 - några bloggar du läser

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback