Imorrn smällere!

Sitter nu med en förjävla skön ansiktsmask på fejjan! :D



Idag så var jag med söötis Sanna, vi gjorde lite uppdrag på stan och så hittade vi en jacka till mig som jag ska få! :D ÄNTLIGEN har jag hittat en jacka, fatta glad jag är! :D

Vi gjorde väl egentligen inte så jätte mycket, vi kollade på film och sen så spela vi lite spel och så med mamma och Ove :)



Nu har jag om inte annat nästan packat klart inför imorgon, det är typ sminket och datan som ska ner i väskan. Jag bestämde mig för att ta med min lilla data, eftersom att det kan jag ju istort sett ha i handväskan ;D

Längtar som fan till imorrn, det kommer nog bli en riktigt rolig helg! :D

-Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du får de roligt!:) Och en sak till.. Fan vad snygg du är :) <3

- 2011-01-14 @ 01:30:52
-URL: http://sannamarieagren.blogg.se/
Postat av: sanna

åhh! är så jäkla glad att vi blivit så bra kompisar! och att du alltid lyckades smsa calle när ja var med han var ju bara bra ;) glad att jag har dig! vi har så jäkla kul! smart som jag är alla gånger gör bara saker och ting roligare ! :D:D

- 2011-01-14 @ 12:21:29
-URL: http://enrosagrispaettrosamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback