Heaven help me!

Tjosan alla söta!

Idag så häre väl inte hänt så mycket, jag hade bara 1 lektion skönt som fan! Efter den så for jag hem till My för första gången, lite komiskt, men vi har liksom alltid bara varit hemma hos mig eller ute, typ på max xD jag slutade vid 12 och åkte från my vid 15.00. Vi gjorde väl inte så jätte mycket egentligen, åt lunch och kollade på en prinsessas dagbok, jag älskar dom filmerna ! :D



Jag och My i höstas, saknar verkligen den hårfärgen jag hade!

När jag kom hem så blev det att laga mat, eftersom att vi måste laga mat någon dag i veckan, och jag vill inte göra något eftersom att Josefine kanske kommer till helgen. Och jag är verkligen jätte ledsen över detta KASNKE! Men min sötis har gått och blivit jätte förkyld tydligen, och jag hoppas verkligen att det går över på två dagar! Annars blir jag jätte lesden, och om det är så att hon inte kan komma då tänker jag åka till Gällivare, för jag har inte varit där på jätte jätte länge, och då ska jag försöka tvinga med pappa på marknaden, men om inte annat, så ska My köpa nogat till mig! :D

Men nu ska jag kolla på Paranormal aktivity 2, Anton var jätte snäll och gav den till mig, hoppas att det är bra kvalla! :D


Puss och Godnatt! :D

ps, imorrn taggar vi drill! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback