Åh, ska du till höger? "ja" Okej, då går jag åt vänster!

Vi hade bara två lektioner idag, jävligt chill! På engelskan läste vi lite, och hade ett muntiligt nationella prov, typ ett test prov. Och sen på Musiken hade vi GEMU! Ganska tråkigt men det gick ju bra iaf :D När jag skulle gå hem, så vid dörren så inser jag att mina nycklar int eär i väskan! vart dom alltid bbrukar vara! Så jag smsade min bror, och han hade precis slutat, så jag väntade på att han skulle komma. När jag kommer hem och ska leta nyckalrna, så hittar jag dom INGENSTANS! så jag går till hallen och skulle se om dom var i nyckelkorgen, men ICKET! Så kollar jag i jackan och där var dom! Så jag hade inte behövt vänta på Emil xD

Nu ska jag iaf städa lite, och sen så blire det nog orkester, får se om jag orkar gå (a)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback