Jag har dragit på mig en träningsverk tills imorrn ;)



När jag precis hade satt mig och skulle börja skriva på nkn eller hade börjat lite. Så kommer Ove och frågar om jag ville följa med och träna, jag sa typ hade viljat, men har inte tid. Men på något sätt fick han med mig iaf xD

Så det blev squash för första gången för mig! Och det var helt underbart roligt! Kan verkligen tänka mig att göra de igen någon dag :D OCh sen så körde vi lite på maskiner, så imorrn kommer jag ha en feeeet tränignsverk ;)

Nk duschen sedan mer Nk :D

Imorgon Skola - Göra Nk på hålen om vi har något  - efter skolan vara med Amanda och arbeta med NK - Efter att Amanda och jag är klar, blir det säkert ännu mer NK!!! HATAR NK!!!


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback