Marie Ågren <3



Ja, vad ska jag säga? Förutom att du är ganska så underbar! :D Du har alltid funnits när jag behövt prata ellet något. Och vi har så underbart roliga minnen tsm, inga man kommer glömma i första taget inte ;)

Jag kommer fortfarande ihåg första gången jag träffade dig, det var en gång hemma hos mig under ett blue bird läger som var i Gällivare faktikst :D Men iaf vi åt då tacos och kollade film och allt möjligt som vi brukade göra :D

Men jag vill iaf att du ska veta att du betyder så jätte mycket för mig, jag verkligen älskar och Saknar dig ! <3

-Kommentarer
Postat av: Marie

Vad söt du är gumman :)Inget man glömmer i första taget.. Du ska veta att du betyder så sjukt mycket för mig också. Och jag verkligen älskar och saknar dig med. :)<3 Och du finns alltid där för mig som jag finns där för dig.

- 2010-10-28 @ 01:32:42
-URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback