Daaagens ;D

Här kommer dagens bilder och lista ;D

 Nu blire många bilder bara för att jag är snäll (A)














- Blå skjorta - BikBok
- Vita leggings - H&M
- Klocka - Jetset
- Armband - Snö

Dagens frisyr: Utsläppt, än så länge ofixat 
Dagens klädsel: Som på bilderna
Dagens planer: Vara med Josefine och stacken typ ;P
Dagens vill ha: Pengar
Dagens längtan: Att få vara med Josefine och gänget :P
Dagens beroende: Musik ;D 
Dagens tråkigaste: typ dryyyga
Dagens personer: Josine och alla ;D
Dagens irritation: Att jag vill ha min bok :O
Dagens kommentar: Ingen
Dagens vän: måånga
Dagens onyttiga: för mycket :O
Dagens dryck: Cola (a)
Dagens sämsta: Vet inte xD
Dagens låt: Britney Spears - Everytime



-Kommentarer
Postat av: CJ

Åh men tack söta du, vad glad jag blir! :)



OM du vill så får du rösta på mig i Nikons fototävling, jag är en av finalisterna.



http://elle.se/finalisterna-i-nikon-tavlingen/?show=comments



(Caroline Johansson)



Tack! :)

- 2010-10-24 @ 01:21:55
-URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback