Lucia...

Nu har jag verkligen försökt hitta ett jävla lucialinne i våra förråd, och jag kan VERKLIGEN inte hitta det! Vet ni, jag blir galen :O För om man inte har ett eget linne kan man inte vara med :(  Och jag vill verkligen vara med! För det har typ alltid varit en tradition för mig att vara med på alla lucia tåg, jag har typ varit de sen jag var liten! Det är inte många år som jag har missat, och det känns liksom så konstigt att inte kunna vara med detta år, för att jag inte har råd att köpa ett jävla linne :O Man kan ju alltid hoppas att jag hinner hitta det där linnet imorgon, eftersom att första repet är på onsdag, och då måste jag ju liksom veta om jag har ett eller inte, för jag vill ju samtidigt inte vara med på alla övningar om jag inte ska sjunga iaf :S

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback