Sööndag

Idag var faktiskt en riktigt rolig dag :)

Jag vaknade vid kanske 12 sen så for vi till min morbror och min morfar ute på vischan och seriöst jag dööör vad fint det var där ute, och huset var jätte gulligt :) Så vi satt där ett tag fikade och jag fick dricka ett jätte gott the med houng och honungen var gjorda av bin som bara åt hallonbuskar, och thet var så där jätte gammalt elelr de var itne gammalt men de skulel föreställa de, men iaf så de smakade riktigt thé iaf :P

Men sen när vi kom hem blev de att slänga i sig maten och sedan fara till tåget :P Tåg resan var riktigt seg men jag hade med mig min dvd så jag satt och kollade på Twilight :D

Men nu blire snart sängen för mig iaf :P

Puss&kram

AntoniaOlivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback