Klubbviken

Har alldeles precis kommit hem från klubbviken :D Haha gissa vad som hände när vi kom till hamnen, då hade Cajsa råkat tappa sin mobiltelefon i jaa havet xD  Så hennes man Danne då försökte ta upp den med en håv, men då gick den typ sönder. Så då kom jag till räddning så jag hoppar ner i det där jävligt äckliga vattnet i hamnen och plockar upp både telefonen och håven på typ 2 minuter och dom hade typ försökt jätte länge, vet inte ritkigt hur länge eftersom att jag kom efter ettt tag xD

Så ja, när vi kom till klubbviken då så klädde jag på mig igen, och hade ju hoppat i havet med bara trosor och bh så jaa hade ett vitt linne så det blev ju ett genomskilnigt linne när jag tog på mig de xD

På klubben hände inte alls så mycket, satt bara och chillade och pratade en massa med syskonen :)




-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback