Baby, I´m your biggest fan I´ll follow untill you love me

Tjooosan allihopa! :D

Idag har det faktikst inte hänt så mycket. Förutom att jag ahr verkligen storstädat mitt rum! Så nu äre fint igen :D Hade egentligen tänkt köra till Porjus, men det gick inte för Sandra skulle typ åka till Piteå imorgon eller vad de nu avr hon sa :S

Annars blire väl inte att göra så mycket idag, ska typ ut och äta med Sandra och sen skulle vi hit, antar att det bara blir att chilla läget.

Min data är på formatering så har matildas och så när jag gick på favoriter så hittade jag denna video!

HOFF ILLA så dutikig han är!! :D Tänk bara 12 år! Dock så kan det ju bli stora problem när habn kommer i målbrottet


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback