Tänker så det knakar....

På hur jag ska numrera mina gymnasie val. Har ju som sagt Estet - musik, media och livsmedel. Men det är så himla svårt att kunna välja ordning på dom! Valen kommer att vara om ca 3 veckor, och jag har ju fortfarande ingen aning om hur jag vill söka. Det är typ hur jobbigt som helst!

Mig egen åsikt är att jag tycker att man är alldeles för ung när man är 15 år och ska göra ett sånt stort val i sitt liv. Att man reda nu ska välja vad man vill bli. Det jag tänker är att tänk om man går t ex samhälls eller något annat, sen gåre kanske 10 år, så kommer man på att man vill bli styleist. Och då måste man ju själv gå ut med en massa pengar, ta lån osv.

Så det är också en sak som jag oroar mig för. Tänk så är verkligen inte musik lärare någonting för mig. Jag kan ju ha haft fel alla dessa år?

Nä nu ska jag försöka sova och hoppas på att det kanske kommer en uppenbarelse i min dröm ;)




-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback