Såå najjjs! :D

Vet ni två stycken har anmält sig just nu för att börja drilla! :D Och jag tror verkligen att det kommer bli massa meer, för alla små barn på NLV var verkligen jätte potivia och tyckte att det verkade jätte roligt även killar! :D Så vi kör ingång drillen här i Luleå 19e Januari :D



Om inte annat så på ett tag ska jag börja gå ner till SF, ska på bio med ett gäng från klassen, de blir att se filmen Devil hoppas verkligen att den är bra, men det tror jag :D

Puss och kram Allihopa! Nu blire att se lite idol innan jag går ner till staden ;D

-Kommentarer
Postat av: anneli

Jag känner bara rejäl ren lättnad faktiskt.

Det finns bara 2 saker jag saknar där, det är naturen och mina närmsta, familjen och de få bättre vänner jag hade där.. Resten kan dra åt ******! Så underbart att bo i Luleå!

- 2010-12-08 @ 17:44:27
-URL: http://undernorrskenet.blogg.se/
Postat av: josefin

jodå men just igår så var det dem för dem hjälpte mig inför provet idag!!!

- 2010-12-10 @ 07:18:22
-URL: http://yourelookingood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback