Skolan och överansträngda vader!

Har varit i skolan idag då. Och på idrotten så ledde jag dans med klassen, och jag måste verkligen säga att dom har blivit riktigt duktiga! Jag kan verkligen se skillnaden från när jag började i sexan till nu i nian. de är mycket mer takt säkra och mer villiga på att göra saker!

Men när jag började dansa idag och redan igår på drillen så kännde jag att de är nå fel på min vader! Jag har riktigt jävla ont i dom. Så jag gick till skolsköterskan så hon kände och klämde lite på dom, så sa hon att de var överansträngda, så hon skulle typ kolla allt jävla skit med nå böcker och skolläkare och sånt. Och sen så ska jag helst inte dansa, men de kommer jag göra iaf eftersom att jag har uppvisning på torsdag. Men efter det ska jag börja ta de lite mer lungt med dansen. Tills vi åker till Piteå dvs xD :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback