Hejsanhejsan

Jaa ööhm, förlåt för de negativa inläggen igår. Men jag kände verkligen att jag behövde skriva av mig!

Nå vaknade vid 10 idag med. Känns ganska skönt att vakna så tidigt så det inte blir så svårt att kliva upp imorgon ;)

Nå idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på =/ Det enda jag vet är att jag har kör kl 18.00 till någon tid. Och så måste jag bara dra med mig Malin, för jag vill verkligen inte gå dit själv, och Malin vet varför! så därför är jag bara så super glad att hon faktiskt vill följa med! :D

För alla som läser " En hopplös sommar romans" : Jag funderar på att lägga ner den!


Anledningen till att jag vill lägga ner den är för att jag har gjort den för svår, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva. Så just nu är den Pausad! Och jag får se OM jag orkar börja skriva mer på den, men antagligen inte. Men ofc så kommer jag börja på en ny novell, men dock tror jag inte att jag orkar med någon stafettnovell, för jag känner mig redan pressad när det gäller skolan! Så troligtvis kan det komma många så kallade  " oneshots" !

-Kommentarer
Postat av: Ehlin

Ne du kan inte lägga ner "en hopplös sommar romans" nu har jag läst delarna och vill läsa slutet också : )

- 2009-09-07 @ 12:13:22
-URL: http://ehlinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback