Nu vare ju onsdag! :D

                        VS                 


Nå Onsdag idag då :P

Idag så har jag Saxofon två ggr både på morgonen på på kvällen, och idag blire att träna till det stora " Vill du va med?" HAHA xD men den heter så. Det är en lunch konsert som vi ska ha på skolan.
 
Men jag har även drill idag, och jag tror det var typ kl 7 eller ngt xD Men iaf och jag ska ha jazz från 5-6 så jag kommer typ vara tvungen att sitta själv på sjöpen i en timma! -.-' shiiet va tråkigt!

Men igår så började jag kolla på en ny anime, eller ja kollade typ den i 10 min för jag var verkligen as trött! Men det hette iaf Fruits Basket. Och det verkar faktsikt vara jätte bra! Jag ser fram emot ikväll när jag får komma hem och lolla Anime igen!



Nä nu ska jag ta och platta håret och snart blire att fara till skolan ;P

Puss så länge!


AntoniaOlivia


-Kommentarer
Postat av: MariaNelisé!

SV - Kanon! :)

- 2009-10-14 @ 12:44:02
-URL: http://marianelise.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Aw, tack så jätte mycket. Så snäll du är <3

Din blogg var också riktigt fin.

- 2009-10-14 @ 19:27:15
-URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback