Gästblogg av Madde

Hej och hopp!
Alldeles nyss frågade Olivia mig och jag ville gästblogga hos henne, så varför inte? :)
Men nu är de ju de svåra om vad jag ska komma på att skriva, jag fattar inte varför jag har så dålig fantasi.

Jo nu kom jag på en grejj, jag kan ju alltid passa på att göra lite reklam för min egna blogg Mjaaaow.blogg.se. Har nyss gjort en ny design dit, men den är sjukt ful. Ska göra en ny snart. Ska jag vara ärlig så är jag avis på Ollys design! Den är så jäkla fin och ser proffsig ut ;) + att jag diggar hennes bloggnamn till tusen!

Olivia hälsar till sina söta läsare så ni vet och hon hinner tyvärr inte blogga något mer idag, så ni får nog stå ut till imorgon innan hon uppdaterar :( Hoppas att ni överlever!

Här får ni några bilder :)


Den coola gästbloggaren


och självklart en bild på Olivia ;)


och en sisa bild på någon som jag tror att olivia diggar ;)

Ha de så bra alla Minlillagronaflodhest läsare :D Vi kanske hörs och syns någon annan gång här på bloggen.
Kramar till er!


-Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg!

allt bra med dig? :D

- 2009-10-25 @ 00:11:48
-URL: http://twiniees.blogg.se/
Postat av: matilda

ofta man inte ser att det är markus :o vem är ida? xd

- 2009-10-25 @ 09:03:33
Postat av: emma

sv; allt är bra med mig också :) vad har du för dig då?

- 2009-10-25 @ 13:08:39
-URL: http://twiniees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback