Söndag, finns det något bättre?

Alltså är det bara jag som tycker att söndag är den bästa dagen på veckan! För då är det nämligen KU (kyrkans unga) D v s Kören!!!!!! Åh, det är verkligen svin roligt!! Idag blire träning till julspelet också! Och där ska man ju bara ängel (a) haha man kan ju hoppas att det blir bra ;)

Nu sitter jag med ny målade naglar och kollar på desperat housviwes! Hur bra som helst! Jag bara älskar denns serie! Haha xD :D

Det blev inte att fara och träna idag, skulle egentligen vilja det, men först sov jag tills det var en halv tima kvar tills jag hade bokat. Sen så tvingade min far mig att städa =/


Och så här snygg är jag idag ;)





Och lite sent kanske ;) men här kommer skolfotona ;)






-Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad fin du blev på skolfotorna, måste få ett!:)

- 2009-11-08 @ 20:10:48
Postat av: MADDE

Vårat skolfoto är grymast! :D fin du blev förresten :)



Ska vi kanske fara och träna någon dag tillsammans? ;D

- 2009-11-08 @ 20:31:52
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: MADDE

Sv: jo de kan vi nog, jag har nog inget speciellt för mig imorgon :)

- 2009-11-08 @ 21:23:20
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback