Onsdag ;)

Tjena!

Idag har hänt ganska mycket ändå xD I dag vare då skolan, och jag har gjort klart mitt so prov, så nu äre bara att komma ihåg vad jag skrev också xD efter idrotten som var våran sista lektion så åkte jag och sandra och tränade på fysion. Idag blev det bara styrke för mig, för har svin mycket träningsverk så kunde verkligen inte springa eller något konditionsaktigt. Efter träningen så gick vi och solade, och helvete vad skönt det var! har itne solat på svin länge, alltså i solarium, men iaf länge sedan.

Sen gick jag hem och var tvungen att börja tvätta, eftersom att våran far hade satt ut tvättkorgen, så han ville nog de xD

och nu! nu gör jag en pankakstårta! ni vet en sån som Findus alltid skulle ha när han fyllde år ;)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback