Fösrta dagen på prao!

Sååh :P Idag vare första dagen på Sub & Co. Förmiddagen var ganska seg och sånt, fick typ bara städa då. Men på eftermiddagen så fick jag baka och lite sånt, så det blev lite roligare :P Idag så var jag till Hemakväll och så köpte jag lite filmer till Marie eller lite och lite. 4 st OTH boxar, och tre stcken filmer :P

Idag så var jag också och hämtade ut mina biljetter till New Moon! :D



Igår kväll så blev det lite mys, jag hade bakat scones, och sen så kokat lite thé och så kollade vi på Playa Del sol :P



Så slänger vi in en bild åp mig också xD


-Kommentarer
Postat av: Marie

Tack Oliva vad snällt av dig.. :) Har ju velat ha dom så himla länge..

- 2009-11-17 @ 20:47:05
-URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback