Tack <3

Idag blev det en snabbis till akuten igen :/ Hojja blir bara så irriterad. komma dit med samma svar igen. och inte nog med det, läkaren trodde att jag var full och gick på droger! jaja, skit det samma nu. meniaf, alla proverna var bra!


Tack, jag vill bara tacka Malin, ida och Sandra för att ni alltid finns där och följer med mig till sjukhuset. Om inte ni skulle vara med skulle jag inte veta vad jag skulle ha gjort, tack som fan <3


-Kommentarer
Postat av: Viktoria

Varför ha du varit till akuten?

- 2009-05-09 @ 15:31:31
Postat av: Olivia

Svårt att förklara. Men jag har jätte mycket yrsel, och ibland blir det för mycket, så jag börjar skaka, få tungt att andas och sen kanjag liksom bara inte stå, utan bara faller ihop.

- 2009-05-09 @ 23:12:46
-URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback