sömnlös natt

jaa, nu är det sommar, eller ja nästan men iaf, det är varm ljust och jag kan nu nästan  aldrig sova! jag blir seriöst galen. Dock är det ju söndag, så då är det ju inte så ovanligt. Det är var bara att skrika efter hjälp av Doris snart igen. Det jobbigaste är ju liksom att jag är sviiin trött. men det går liksom inte bara att somna. aaja,efter många om och men brukar man ju alltid somna :P om inte idag så imorgon :P

Imorrn börjar jag redan 9.00. och går ända till 16.20, man kommer ju att bli galen, men vi har ju ett hål på två timmar också under den dagen, så egentligen så har vi bara 5 lektioner, och en av dom är ju elevensval. Direkt efter skolan blir det att fara till Gällivare till moppekursen, och efter den så äre drill! (  1 juni ska Ellenor troligtvis få åka moped till drillen :P ). Och efter drillen 20.00 så måste jag städa rummer :P 

Jojustee, har bytt rum nu, eller ja rum och rum, har flyttat in till en av skrubbarna som jag alltid gör på våren,e ftersom att mitt rum är så jävla varmt och ljust. Men jag trivs här inne, det är mysigt. jag har en gammal tv, och sen ska jag koppla in videon. Egentligen är jag väldigt anti video, dom går bara sönder, och videona tuggar sönder kassetena. men iaf, det är så gammal tv, så liksom man kan inte koppla in en dvd, och det är tråkigt eftersom att nästan alla mina filmer är ju på just dvd, men man får se gammla godingar från när man var liten som t ex lånarna, babe, eller någon av dom gammla julkalendrarna :P

Men nu ni ska jag försöka med vridnings och vändnings metoden igen, och försöka att kunna somna :P

Kramar


Olivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback