Grillat

Tjosan trosan, kommer nyss från E10an och har varit och grillat, fy fan vad det har varit varmt! och helt svarta kläder jag höll ju på att dö!

Min bror ringde mig nyss, och berättade att han får moppe kortet om 2 veckor, fan vad jag är avis!! men iaf, när jag kommer till Luleå så ska jag ta med mig min otroligt fula hjälm och åka med honom, vem vet, när jag får kortet så kanske jag får låna hans moped, men dock säkert bara om jag betalar bensin själv, men det är ju inte så farligt, en full tank kostar ju typ bara 70 spänn, men då vet jag ju inte hur mycket hans drar, min moped drar svin lite bensin, så kan typ köra sin långt med den.

Ikväll blire fin middag och film med Tina och Marie, Ska typ käka fläskfilé och potatisgratäng och sånt shiet :P film vet jag inte riktigt med det blir nog säkert bra iaf :P



Puss


Olivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback