Äntligen fredag

jaa, äntligen fredag!

Imorse vaknade jag vid 10, och då slog jag på tvn, och kollade lite på det. Efter ett tag kom farmor hem och gjorde frukost åt mig, mumma vare :P Malin ringde till mig och frågade om jag ville följa med henne och Ida och äte på yalla yalla, så det ska jag göra vid 5-6 :P

Igår var det en rätt rolig kväll. Vid 4 åkte jag till moppekuren, skulle först inte dit, menjag kände mig tvungen att göra det eftersom att jag ska ta provet om 20 dagar ! :D Det är helt bestämmt nu. Sen efter det, hämtade vi upp Malin, och påvägen hem till oss så förhörde hon mig på 100 frågorna det gick rätt bra, men vissa frågor hade jag lite svårt med, men det är bara att plugga :P jaja, men efter ett tag ringe Ida, och frågade om dete var Okej att Adam var med oss, och det var det ju :P Så jag och Malin gick till tipsta vart vi mötte Adam och Ida, så vi satt där i klätterställningen och pratade typ 1 timma, sen blev det askallt, så då gick vi upp till mig och spelade kort, eller bluff rättare sagt, det var kul.

När vi hade spela kort klart så gick vi på datan och kollade på en massa roliga klipp på youtube, haha faaan vad man har skrattat, och FELICIA jag och Malin höll på att dö, den är ju bara så jävla rolig, hoppas att ni har haft tid att kolla på den :P
Men iaf, vid 21.00 åkte Ida och Adam med bussen ner till Frida, och Sedan vid 21.30 hämtade malins mamma oss och så körde hon mig till Farmor.

Då slog jag på en film, satt på datorn och vid 23.00 somnade jag :(

DAGENS
Kläder: Röda piratbyxor, och en tunika
Humör: uttråkad
Frisyr: utsläppt
Smink: inget
Höjdpunkt: Vara med Ida och Mali
Snällaste: ingen
Dummaste: ingen
Roligaste: ingen
Måste: Inget
Låt: Creed - one last breath
Tråkigaste: väänta
Planer: Äta på yalla yalla

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback