tivoli

Tjosan !

Har varit på tivoli idag med mamma, vi var inte där så länge typ bara 45 min, så vi/jag åkte break dence, star dancer, och waltzer. sen efter det så cykla vi till båten och satt där ett ag, efter ett tag kom Hasse dit. så nör vi hade varit i båten i kanske 2 timmar eller så så cyklade ag och mamma hem, och när jag kom hem, slängde ajg mig i sängen och började läsa igen,

nu har jag alldeles nyss duschat och rakat benen och sånt skit, Imorgon åker vi till Piteå och ska vara midsommar där, jaa, det ska ju bli kul :P eller något, komme rju bara vara med Emil hela tiden :P jag vet int än om jag sksa ta med mig datorn eller min dvd spelare :P men iaf, nu ska jag ta och kolla blogglovin och sen blire att läsa på spikmattan, sån blire god natt !


Puss & Kram


Olivia

-Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Visst är det kul med båt! Vad roligt att ni köpt en ny båt nudå, vi har faktiskt också köpt en ny för i år, så då är det extra kul. Då vet vi båda hur det är nudå, hihi =).



Vi har köpt en Princess 42. Jag har inte så bra koll på båtar men det visste jag iallafall att den hette xD Dock blev det ingen båt i helgen, men ska nog åka ut nästa vecka. Har ni åkt i eran än eller? :) Kram!

- 2009-06-21 @ 12:02:40
-URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback