Tjosan !

tjena tjena, Imorse kom mamma och väckte mig vid 10 idag, så då klev jag upp, och sen ringde min kära kusin Daniela och frågade om jag kunde köpa ett par skor till henne som bara fanns i Luleå. så jag gick ut och köpte skorna näästa direkt, eftersom att jag skulle köpa en macka på SUB till frukost, det blev en baguette med ost och skinka, mumma, säger jag bara, den var as god. så när jag kom hem igen var Emil och Ove hemma, och när ove såg min baguette så sa han " appropå för mycket pengar "  jag liksom ba " haha (a) " juste alla som läser min blogg kanske inte vet, att när jag fyllde år så fick jag pengar av ove's föräldrar, inget som behövs nämnas här, men det var en rätt så stor summa iaf. kan säga att det räcker för mig att åka utomland nästa år utan att behöva kämpa för pengar :P .

Senare idag så tog jag boken och twilight skivan i min hand så trallade jag och mamma ner till båten, där satt vi i hamnen ett ganska så bra tag, jag satt och läste och satt och chillade lite på bad bryggan också. När vi hade varit klart i båten så gick vi till min morfar, och satt där ett tag och jag tog då ofc och började läsa igen :P sen gick vi till apoteket och köpte något till morfar, sen gick vi in till han igen och då fick jag 100 kr av min morfar, tack tack =) för ett litet tag sedan så gick vi hem, och när vi gick så mötte vi ove, och han var påväg till båten, så vi får se om vi åker dit senare ikväll igen,

Men nu ska jag ta och äta, har ingen aning om vad men tror att det blir typ en burgare som vi stekte i morse :P


Puss & Kram


Olivia


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback