ajja bajja

gud vad jag är dålig på att uppdatera. men aja, kommer lite här iaf. nu sitter jag och lyssnar på musik, har jätte svårt att skriva för har lösnaglar på  mig. så det går lite segt. imorgon är det avslutning, och min bror ska köra moppe til menikkö fan jg vill ju ocksåfölja! men men åker till mamma imorgon, så på kvällen ska vi ut med ny båten, fan vad kul det ska bli! snart ska de bli sängen, ska väl ta och läsa lite också :P

Funderar på att börja skriva på noverllen igen, är liksom lite smått sugen och harmer ork nu när skolan har slutat. men nu blire boken som gäller " Ljudet av ditt hjärta" grymt bra bok, tredje gången jag läser den nu =)



puss och kram



AntoniaOlivia*

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback