Svarar på frågrona :P

Hur måna besökare har du per dag?

Jag har undefär 26 unika besökare per dag, ibland mer. men inte så ofta mindre. Sedan har jag också 8 ´som bevakar mig via blogglovin :P Idag så har jag ön så länge haft 51 personer och 153 klick

Varför började du blogga?

Egentligen vet jag inte riktigt varför jag började blogga, mina kompisar hade skaffat blogg, så jag tänkte att jag också skulle göra det, och nu visade dig att jag är den enda av mitt så kallade gäng som fortfarande bloggar :P

Vad är ditt syfte med ditt bloggande?

Jag har väl egentligen ingen speciellt syfte, utan jag älskar ju att skriva, skirver ju noveller och sånt också, så vill ju på något sätt visa upp det också. Men det är också för att jag bor inte ihop med min mamma utan är bara här på helgerna och vi har inte så jätte bra kontakt, så också för att kunna visa henne på ett bra sätt om vad som händer 25 mil från henne.

Bästa bloggen?

ja, där måste jag nog säga Mjaaaow.blogg.se. Jag gillar sättet hon skriver på och det är alltid intressant att läsa :P

Favorit program ?

Det är Andra Avenyn!

Favorit frukt?

Det är nog äpple eller apelsin, kan inte riktigt bestämma mig om det :P

Hemmakväll eller utekväll?

Det är väldigt olika, på vardagarna föredrar jag hemmakväll men på helgerna utekväll!

Musiksmak?

oj, jag har väldigt konstig musik smak, tycker även jag själv, jag diggar jazz, pop bluse och rapp. och helst alla samtidigt, och då finns det inget bättre än Movits!

så, det var alla frågorna jag hade fått. hoppas att ni är nöjda med svaren (=

xoxo


-Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

bra frågor åh bra svar jag e nöjd me mina svar =)

vad gör du nu ?

- 2009-07-06 @ 23:24:15
-URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jag har fortfarande ett filmrace =)

- 2009-07-06 @ 23:33:31
-URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

ah okej hehe yes det e kul me film race =) du ska vi följa varandra i bloglovin ? lägg till mej så kan jag lägga till dej sen =)

- 2009-07-07 @ 00:06:07
-URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback