Idag då :P

idag har jag väl inte gjort så jätte mycket, egentligen typ ingeting, men iaf, jag vakande ju typ vid 13.00 då kollade jag dikta, se, bdb, bloggen och blogglovin :P efter det började jag städa och satte på en film och det fick bli Mamma Mia, eftersom att der är mycket musik i den !

Vid 18.00 åkte vi till tåget, men de där jävla tåger var försent! men iaf, gick in på pressbyron, där inne köpte jag en tidning, Frida, i hopp om att Amir skulle vara med i den, men det var hjan ju inte.  Jag köpte också en bok. haha ovanligt va? xD

Nu vet jag inte riktigt om det kommer någon del på novellen idag, men får väl kanske ta och skriva två delar imorrn, menjag tyckr inte om att skriva så mcyket på denna dator än eftersom att den är så liten. Men nu blire lite bilder på detta och sp ska jag kolla på tv!


Dagens klädsel



Nattens klädsel



Min bok


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback