vääntar

hejsan!
just nu sitter jag bara och väntar på att min pappa ska komma och hämta mig från min farmor..
Idag är det ju öppethus på Myran skolan i kullen.. du kommer väl och tittar det är helt gratis!.
Imorgon kommer det att vara det sista konserterna för skolorna, det är synd, jag vill ju att vi ska få spela flera veckor :-).. men skolan kanske inte skulle gå med på det.. eller vad tror du ?? :-S..
Ja men man kan väl få hoppas att det blir såna tuneér längre fram, det kommer ju att vara med ''Blue Bird'' läger nu snart och då kommer det nog att vara en lite längre turné än tre dagar :-D syns hej dåå // OLivia

-Kommentarer
Postat av: Erica

Ja håller med! Vi har haft så himla kul, det hade varit ännu roligare om vi hade fått spela lite mer :) längtade tbax direkt efter sista spelningen :'(

- 2008-05-16 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback