Skolan....

japp.nu sitter jag i jävla äckelskolan. och har hål nu i en timma och 10 minuter till =/ voi voi.det är ju inte bra inte va.

Men iaf. därär ju länge sedan jag har bloggat kan man ju säga inte sedan min prao vecka. Men det spelar inte så stor  roll. för det har inte hänt så jätte mycket i mitt liv.

I går hade jag konfermation. och det var nog den roligaste hitils! vi fick sjunga och sånt. och det var den enda predikan som jag verkligen har lyssnat på. Och sen så skulle vi typ säga saker ur en tidning som var onda! och jag och Emma, som jag var men vi valde SLUT MED GRATIS DATOR !. och det är ju verkligen ondska. Sen var det ju massa andra som sa roliga saker t ex: Reklam, Criminalminds, helge, snöskottning, vädret, ja och en massa andra roliga saker!

ja, men det var jätte kul iaf höll påatt skratta ihjäl mig.

men nu skriker andra efterdatorn.byebye puss och kram// Olivia Holstad

-Kommentarer
Postat av: Sandra

haha , vad ljuger du för?

inte var det någon anna som skrek efter dtaorn det var ju bara vi där x) hehe^^

- 2008-12-11 @ 18:05:08
-URL: http://mittliviturkost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback