Rådgivare

Nu har jag tagit och skaffat mig en rådgivare. Carin Eavestone heter hon och jobbar med livestreaming. Jag valde väl inte henne pga just hennes jobb, utan för att hon är egen företagare och är väldigt duktig med företag. Förutom henne, så jag har även min mamma, som är egenföretagare, och jobbar med att utbilda folk inom sälj och marknadsföring, så där känner jag att jag har ett riktigt PLUS. Sedan att min styvfar jobbar på Techno Media, gör grejen också mycket bättre. 
 
Nu i veckan ska jag börja med min arbetsplan och så ska jag mejla artister. Ska även börja söka någon typ av sponsring. Detta kommer att bli jobbigt. Men jag tror att jag kommer få det riktigt roligt när detta är klart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0