Segt?

Jaa, man kan säga att det går lite segt. Artisterna vill inte svara på mina mail. Jag har lämnat in min affärsplan på omläsning, men har inte fått någon respons, men jag gissar att det kommer snart. Efter lovet då. 
 
Jag sitter och klurar lite på hur mina sponsorpaket ska se ut. Jag ska ha ett guld, silver och brons iaf. Det kommer vara olika priser så klart då. Och beroende på om man är guld, silver eller brons sponsor kommer man att synas på olika mycket media. typ guld kommer att synas på all Pr, medans silver på mindre och brons kanske bara just under konsert kvällen. 
 
All min eventuella vinnst kommer att gå till ett välgörande ändamål. Men jag kan inte bestämma mig till vilket. Måste klura mer på det. 
 
Imorgon börjar jobbet med detta UF igen, efter ett litet lov. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0