Så borde vara lycklig nu

 
Tjo, alla roliga! 
 
Ja, men vad händer i mitt liv?
 
- Jag jobbar och har jätte roligt.
- Jag går i skolan, förra veckan jobbade jag mer än vad jag gick i skola. 
- Jag är på jävligt roliga personalfester med den bästa personalen ever!
- Jag her sönder min klack när jag är ute på gatan och går. 
- Jag håller på med mitt projektarbete, som kommer att bli så jävla awesome! Kommer starta en blogg om det, som jag kommer att använda som loggbok. 
 
Om inte annat så hänger jag ganska ofta med min såå jätta fina vän My, några så där spontana fikan, eller träningar på vårt nya gym, eller komma hem till henne och sova, och sånt där kul. 
 
Imorgon sitter jag på ett möte klockan sju på morgonen, detta kompenseras med hotellfrukost, så jag klarar nog mig. 
 
Och nästa vecka sitter jag på ett plan till Stockholm med min fina mamma, där nere ska vi shoppa, dricka goda drinkar och jag ska få träffa min underbara Jenny igen! 
 
Nu ska jag sluta babbla, jag ska börja blogga oftare, och jag ska sova nu!

-Kommentarer
Postat av: Marie

Fin bild :)

- 2012-09-07 @ 16:29:15
-URL: http://magren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback