After all you put me through You'd think I'd despise you But in the end, I wanna thank you 'Cause you made me that much stronger

Ja, vad händer i mitt liv just nu? Jag har fullt upp i skolan med en massa nationellaprov, vanliga prov, redovisningar, förhör. Ja, men u name it! Det händer ju faktikst väldigt roliga saker också. På ensemblen så håller vi på att repa in låten Thelephone av Lady Gaga, det ska bli riktigt roligt, så ska vi försöka att göra en show av det hela. Och den 25e har jag en spelning med Amanda, så vi ska köra lite låtar och sånt där kul, och på samma ställe ska jag även ha elddrill med Frida, så vi ska träna till det också, vilket är riktigt roligt. Speciellt när man sätter det. Men det blir nog super bra!

Idag har jag bara varit hemma och gjort bort lite läxor och rester, så skönt det har varit. Det värsta är att det har inte ens tagit lång tid, typ 2 timmar sammanlagt, jag hade ju kunnat göra det för längesen. Det med mig är att jag tycker inte att det är så jobbigt, det som är jobbigt det är att faktikskt börja, men när man väl har gjort det så är det lätt och ganska kul ibland.  Men nu känner jag att jag inte har något med vettigt och säga. Ha det bra! 



-Kommentarer
Postat av: ami

14.10 idag kommer ett inlägg upp på min blogg med utmaningar, där är du med så spana in :D

- 2012-05-15 @ 13:26:38
-URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback