1994 05 28 03.28

image description
Nu, på minuten är det exakt 18 år sedan jag ploppade ut från min mamma. Men en 10 minuters förlossning, med min navelsträng runt halsen, och klöste sönder min mamma. Men tänk så bra allt gick iallafall. 

Grattis till mig! :D

-Kommentarer
Postat av: ami

Du borde defintivit vara med i min utmaning "VI SKA INSPIRERA VÄRLDEN", Där man skickar en bild på sig till min mail och jag lägger upp bilder på olika människor i olika storlekar, sjukdomar, hudfärger, personligheter ect för visa att man är bra som man är! Ni andra som ser detta borde också vara med, för vi alla är perfekta som vi är.

Och vi måste ändra synen världen har. Om vi vill så går det! kom igen nu :)Du borde defintivit vara med i min utmaning "VI SKA INSPIRERA VÄRLDEN", Där man skickar en bild på sig till min mail och jag lägger upp bilder på olika människor i olika storlekar, sjukdomar, hudfärger, personligheter ect för visa att man är bra som man är! Ni andra som ser detta borde också vara med, för vi alla är perfekta som vi är.

Och vi måste ändra synen världen har. Om vi vill så går det! kom igen nu :) kolla in mer info på bloggen!

Svar: Jag ska skicka en bild!! Någon gång xD
Olivia Holstad

- 2012-05-28 @ 14:57:10
-URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback