When I see u cry, it makes me smile



Idag har det varit en ganska bra dag, jag känner att jag har börjat ta tag i mitt liv igen. Jag går inte bara på autopilot hela tiden, men nu har jag börjar ta tag i läxor, osv. 

Idag har de varit en ganska bra dag. Jag har jobbat, fick med mig lite fika hem. Sen har jag gjort bort lite läxor plus att jag har städat mitt rum, dammtorkar och bytt sängkläder, hade velat dammsuga, men det var så sent så det gick inte. 

Imorgon äre skola som gäller, sen hade jag tänkt utmana min influensa och ta mig till gymmet och köra lite för mina stackars knän. Och sen äre lite mer läxor som gäller. 

Nu ska jag titta på glee som jag fick av min underbara vän My

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback