To light the night, to help us grow

Ja, vad ska jag säga. Jag älskar dig, jag hatar dig. Jag vill aldrig mer se dig, men jag saknar dig så otroligt jävla mycket. Jag hatar dig, för att jag älskar dig. Cause, when a heart breaks it don´t breakeven.

Jag vet egentligen inte vad jag ska säga. Jag har haft det både bra och dåligt. Jag har varit hemma i helgen och jobbat på marknaden, fick ihop 3000 spänn i jackfickan. Jag har haft jätte trevligt hela helgen. Men samtidigt går det inte att sluta tänka på det dåliga som hänt.
Det snurrar i min skalle hela tiden Det är ditt fel, du förtjänar inte att vara lycklig, du kommer aldrig mer att bli glad. Men sen vet jag att Jag förtjänar inte det han gjorde mot mig, jag kommer att hitta någon annan som vill göra mig lycklig och någon som vill vara med mig. Men det kommer aldrig att bli samma sak.
They say bad things happen for a reason
But no wise word's gonna stop the bleeding
'Cause he's moved on while I'm still grieving
And when a heart breaks
No
It don't break even
Even
No
Oh

What am I gonna to do when the best part of me was always you
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay
And I'm falling to pieces
Yeah
I'm falling to pieces
Yeah
I'm falling to pieces


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback