Promise me, that you´ll always be here

Hejj alla coola

Just nu ligger jag i sängen och har alldeles nyss slagit på min lilla ljusbok. Så jag kommer nog alldles strax att somna. Har även legat och läst ett tag, Gud vad jag älskar böckerna jag fick av farmor, nog för att jag bara är på första boken av tre än, men den är så bra! 

Pratade tidigare idag med Amanda-Cecilia lite om mitt hår. Jag hoppas verkligen att det kommer bli bra. Jag ska nog fixa till det på onsdag vecka 12 om hon hade tid. Då ska vi färga på mitt röda och fixa lite utväxt och så. Och sen ska vi göra en massa slingor i mitt underhår, som antigen kommer bli knall rosa eller lila, jag har inte besämt mig än hur det blir. Hur tycker ni? Snälla nu behöver jag tips! Men något coolt kommer det att bli iaf.

Nä, nu ska jag sova, natti!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback