I need you to know.

image description
Hejj alla fina!
Mina dagar denna vecka har bestått av skola, faktikst jobbat på som fan. Har varit och färgat håret och finaste Amanda-Cecilia och blev otroligt nöjd! Har även spenderat mycket tid med min väldigt fina vän My. Sen har jag fått alldeles för mycket godis av min pappa, men han är bäst! Var igår och tog den andra gardasil sprutan. AJ!
Imorgon börjar AYJOS träningsläger. Jag är inte alls taggad just nu, min rygg gör så ont att jag vill gråta, låtarna kommer att vara svåra och det kommer att göra ont i min mun! Men när jag tänker på dom sköna hotellsängarna, den goda fruskosten och den underbara maten på pastabacken blir allt lite bättre.
Nu ska jag slå på ett avsnitt av house, sen ska jag sova :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback