Cause I´m already gone

Nå var man ju ändå ganska fin som blondin..
Jahapp, nu sitter jag här i Gällivare och har städat mitt rum, så nu känns det ju nästan jobbigt att åka här ifrån. Snart kommer nog mamma och Ove och plockar upp mig, och då rullar vi mot Luleå igen. Det ska bli kul att komma tillbaka till skolan och få träffa min underbara Mattias igen! Alltså jag gillar inte detta med lov! 10 dagar utan min så otroligt fina pojkvän är inte roligt, inte ens lite!
Men iaf, har jag hunnit med alldeles för lite detta lov. Jag hade ju liksom planerat att göra lite engelska, plugga lite matte och läsa ut minst 1 bok. Och inte fan har jag ju gjort något av de! Men i bilen sätter jag mig och läser iaf. Matten och engelskan får jag väl göra efter skolan någongång.
Nä, nu ska jag sluta ordbajsa!
Ha det bra! :)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback