Artic Youth Jazz Orchestra

Hejj alla fina!

Ligger just nu på hotellrummet och chillar, jag ska nog faktiskt sova snart jag är så trött och slut efter denna dag!

Denna dag har bestått av stress till skolan, stress mellan lektioner, stress med att få ut mina noter för att sedan stressa iväg till kulturens hus vart jag har spelat hela dagen. Det har faktiskt gått förvånadsvärt bra, jag tror att det är för att jag har läst så mycket mer teori än vad jag hade gjort förra året. Dock har jag haft så ont i munnen när jag har spelat och nu efteråt har jag sjukt ont i munnen, men det är väl sånt som man får leva med.

Imorgon kommer vi ha en workshop med en av Sveriges bästa jazz musiker, och det ska bli så otroligt roligt, speciellt när han håller på med improvisations jazz!! Men nu ska jag nog sova god natt!


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback