You smile in My face, then rip the breaks of My car.

Detta med matte gick väl inte allt för bra, jag ska prata med min lärare imorgon, så att jag kan börja gå på extra lektionerna. För just nu fattar jag nada, och på vanliga lektionstiden får man aldrig riktigt den hjälp man behöver. Men just nu satsar jag som fan för att försöka klara matte B iaf.

När jag kom hem från stan gjorde jag lite matte och sen så började jag städa mitt rum, som nu är jätte fint, mysigt och luktar gott. Nu sitter jag med en tekopp i handen och ska läsa en novell som jag ska analysera imorgon. Imorgon ska jag även träffa Annelie igen, det är så kul att träffa Gällivarefolk när man är i Luleå.

Min mamma berättade idag att hon och hennes man trolugtvist kommer åka till Grekland i maj, och då berättade jag att jag har TVÅ krav 1. Pojkarna ska vara i antnäs 2. Jag ska så fan ha salta pingviner från taxfreen! Förhoppningsvis uppfylls mina krav, annars blir jag ledsen.

Men nu ska jag läsa, godnatt och så bjuder jag på bilder på mitt nystädade rum :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback