What am I gonna do, when the best part of me was always you?

Idag har de varit en ganksa lugnt och skön dag. Även om jag gick i skola från 8 till typ 3, skulle egentligen gå till 16, men vi fick sluta tidigare. Egentligen ska vi väl jobba hemma, men jag ska faktikst göra det sen.
Just nu sitter jag och väntar på att Annelie ska höra av sig, så att vi ska gå och fika på friends. Nu sviker jag mig själv, men Bos har faktikst nästan stängt när vi ska mötas. Och man vill ju sitta och ta det lugnt och fika, inte liksom stressa ihjäl sig.
Imorgn blir en spännande dag! Eller inte.. Börjar 09.45, har historia vart jag får plugga arslet av mig eftersom att vi har prov på torsdag. Sen har vi liiite matte ca 30 min. Sen har jag INSÅ, dock är de inte allt för roligt. Men de roliga efter det är att jag ska till tandläkarn.. Eller kanske inte allt för roligt. Och mellan 15 och 17.30 ska jag sitta på vårdcentralen och ta den första Gardasil sprutan. Vi får ju se hur det går. Jag HATAR sprutor och reagerar oftast inte bra på dom heller, men vi får hoppas att det går bra!
Nä, nu ska jag fortsätta med mitt. Kanske skriver elle rnågot senare.
PÖSS!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback